IKEA Retail sp. z o.o. : Startuje przetarg na obsługę reklamową

3-03-2017

W przetargu wyÅ‚oniona zostanie agencja, która bÄ™dzie odpowiedzialna za przygotowywanie, obsÅ‚ugÄ™ oraz realizacjÄ™ kampanii komunikacyjnych marki. DziaÅ‚ania obejmÄ… zarówno media offline jak i online oraz stworzenie platformy komunikacyjnej. Do przetargu zaproszono dziewięć firm – powiedziaÅ‚ Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu IKEA Retail.

 

Do przetargu zostaÅ‚y zaproszone agencje, które obecnie wspóÅ‚pracujÄ… z IKEA Retail w Polsce tj. Grey Poland oraz KaliciÅ„scy.com. Dodatkowo na liÅ›cie znalazÅ‚y siÄ™: DDB&Tribal, VML, Saatchi & Saatchi, BBDO, Agencja Bardzo, Lvov, Scholz&Friends.

 

IKEA zapewnia wynagrodzenie przystÄ™pujÄ…cym do postÄ™powania przetargowego. OtrzymajÄ… je agencje, które zakwalifikujÄ… siÄ™ do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. zÅ‚otych) oraz finaliÅ›ci (15 tys. zÅ‚otych).

 

Za koordynację procesu przetargowego odpowiada zewnętrzny doradca - Monika Nowaczewska (Lidermatic).

 

Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na pierwszą połowę maja 2017.


IKEA Retail sp. z o.o. - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D