Ericsson: Wprowadza pierwszy w branży pakiet analityczny do przewidywania i poprawy zadowolenia klienta

27-02-2015

Ericsson Expert Analytics 15.0 oferuje wskaźnik poziomu usÅ‚ug, który uzupeÅ‚nia net promoter score o wskaźnik zadowolenia klienta, dostÄ™pny w każdej chwili dla wszystkich subskrybentów.

•Ericsson Expert Analytics 15.0 oferuje wskaźnik poziomu usÅ‚ug, który uzupeÅ‚nia net promoter score o wskaźnik zadowolenia klienta, dostÄ™pny w każdej chwili dla wszystkich subskrybentów
•Opiera siÄ™ na wstÄ™pnie zintegrowane sieci, urzÄ…dzeniach, systemach wsparcia operacji i dziaÅ‚aÅ„ biznesowych, aby dostarczyć kompleksowe narzÄ™dzie do Å›ledzenia i zarzÄ…dzania zadowoleniem klienta oraz dziaÅ‚aniami w zamkniÄ™tej pÄ™tli
•Podczas kongresu Mobile World Congress, Ericsson zademonstruje wiele przykÅ‚adów zastosowania, w tym zarzÄ…dzanie funkcjami wideo w czasie rzeczywistym, enterprise service level agreement (SLA), zatrzymanie klientów i upsell, monetyzacjÄ™ danych o lokacji i analizÄ™ zastosowaÅ„ OTT

Ericsson wprowadził na rynek Ericsson Expert Analytics 15.0, pakiet oprogramowania umożliwiający operatorom przewidywanie zadowolenia klienta i jego poprawę przez automatyczne podejmowanie działań w zamkniętym obiegu.

Expert Analytics 15.0 obejmuje oczekujÄ…cy na patent wskaźnik Ericsson's service level index (SLI), skalÄ™ zadowolenia klienta, która stale obserwuje i mierzy doÅ›wiadczenia każdego użytkownika z osobna.

SLI, sprawdzony w testach użytkowników, jest cennym wskaźnikiem lojalnoÅ›ci i miernikiem chÄ™ci wydawania pieniÄ™dzy i sÅ‚uży do przewidywania net promoter score (NPS).

RozwiÄ…zanie to zostaÅ‚o już wypróbowane przez kilku operatorów na Å›wiecie.

Justin Vander Lande, gÅ‚ówny analityk w Analysys Mason, mówi: "DziÄ™ki zastosowaniu ogromnej wiedzy o sieciach w podejÅ›ciu analitycznym, operatorzy mogÄ… wdrażać skomplikowane zastosowania, w tym optymalizacjÄ™, w czasie rzeczywistym, zÅ‚ożonych usÅ‚ug, takich jak VoLTE czy wideo, które majÄ… znaczenie dla firm i innych ważnych klientów. Z drugiej strony, operatorzy mogÄ… monetyzować dane o lokalizacji oferujÄ…c swoim partnerom dedykowane reklamy i inne nowe usÅ‚ugi.”

Elisabetta Romano, zastÄ™pca prezesa i szef dziaÅ‚u OSS i udostÄ™pnianie usÅ‚ug w firmie Ericsson, mówi: "DziÄ™ki wstÄ™pnej integracji narzÄ™dzi analitycznych z naszÄ… bogatÄ… ofertÄ… OSS i BSS, umożliwiamy operatorom automatyzacjÄ™ wielu różnorodnych zastosowaÅ„ dziÄ™ki wynikom analiz."

Wiedza firmy Ericsson w zakresie gÅ‚Ä™bokich domen – oparta na latach badaÅ„, dorocznych badaniach użytkowników i projektach klientów – zostaÅ‚a zawarta w Expert Analytics 15.0, które zapewnia najlepsze modele danych i reguÅ‚y biznesowe, które prowadzÄ… do ostatecznej poprawy wyników. Ericsson pomaga klientom speÅ‚niać zmieniajÄ…ce siÄ™ wymagania dziÄ™ki kompleksowemu ujednoliconemu zestawowi produktów OSS i BSS, który Å‚Ä…czy funkcje dla Å›rodowiska biznesowego, informatycznego i sieciowego.

ZespóÅ‚ liczÄ…cy ponad 64 000 specjalistów wspiera opracowanie tej oferty usÅ‚ug, takich jak konsulting i integracja systemów, usÅ‚ugi zarzÄ…dzane, usÅ‚ugi powiÄ…zane z produktami i usÅ‚ugi transmisji.

PozycjÄ™ firmy Ericsson jako lidera na rynku potwierdza jej przeÅ‚omowa wspóÅ‚praca z klientami majÄ…ca na celu poprawÄ™ zadowolenia subskrybentów, pozyskiwanie nowych źródeÅ‚ dochodu i zwiÄ™kszenie wydajnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw.

www.ericsson.com/pl


Ericsson - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D