Aktualności
DSV Group Poland: Audyty jakościowe w DSV Road
12-03-2014Nawet 30 razy w roku – tak czÄ™sto DSV Road weryfikuje jakość oferowanych przez siebie usÅ‚ug, przeprowadzajÄ…c audyty systemów zarzÄ…dzania. Regularna ocena oraz staÅ‚e doskonalenie serwisu majÄ… na celu utrzymanie wysokiego standardu w caÅ‚ej strukturze firmy.
DSV Road prowadzi dziaÅ‚alność w oparciu o wymagania systemu zarzÄ…dzania, który podlega staÅ‚emu doskonaleniu oraz dostosowywaniu do potrzeb zarówno spóÅ‚ki, jak i klientów.
"Cykliczna weryfikacja systemu zarzadzania za pomocÄ… audytów wewnÄ™trznych jest dla nas niezwykle istotna. Przeprowadzane sÄ… one regularnie, zgodnie z okreÅ›lonym planem, we wszystkich lokalizacjach DSV Road. Pozwala nam to utrzymać jeden, wysoki standard jakoÅ›ci serwisu, który jest niezbÄ™dny w tak wielodziaÅ‚owej strukturze, jak nasza firma. Dodatkowo przeprowadzamy także audyty celowe, oceniajÄ…ce skuteczność wdrażanych przez nas nowych usÅ‚ug oraz projektów" – mówi Cecylia SkorupiÅ„ska, Kierownik ds. Systemu ZarzÄ…dzania, DSV Road.
W celu zapewnienia klientom staÅ‚ej jakoÅ›ci usÅ‚ug, DSV przeprowadza także audyty u swoich podwykonawców i partnerów, dziÄ™ki czemu jest w stanie utrzymać wysoki poziom realizacji caÅ‚ego procesu obsÅ‚ugi logistycznej. PotwierdzajÄ… to także pozytywne wyniki audytów, przeprowadzanych przez klientów, w szczególnoÅ›ci z branż farmaceutycznej, spożywczej oraz chemicznej oraz wyniki badania satysfakcji klientów. W dorocznej ankiecie podsumowujÄ…cej zadowolenie z serwisu DSV Road respondenci docenili m.in bezszkodowość, czas realizacji zleceÅ„ oraz dobry kontakt z pracowniami. W zakresie wspóÅ‚pracy za najmocniejsze strony uznane zostaÅ‚y takie aspekty jak obsÅ‚uga klienta, jakość kontaktu, elastyczność i terminowość. RównoczeÅ›nie respondenci najczęściej swoje zadowolenie ze wspóÅ‚pracy z DSV Road oceniali na 8 punktów na skali 10-stopniowej.
www.dsv.com/pl
DSV Group Poland - więcej aktualności i informacji