IKEA Retail sp. z o.o. : "1 Euro to majÄ…tek"- Pluszaki dla Edukacji

25-10-2011

NadchodzÄ… Å›wiÄ™ta, a wraz z nimi kampania IKEA  „ 1 Euro to majÄ…tek” W okresie od 2.11.2011 do 24.12.2011, ze sprzedaży każdej książeczki  dla dzieci, pluszowych zabawek, a także posiÅ‚ków dzieciÄ™cych w restauracji, IKEA Foundation przekazywać bÄ™dzie 1 Euro na wsparcie programów edukacyjnych, prowadzonych na caÅ‚ym Å›wiecie przez UNICEF i Save The Children. Od samego poczÄ…tku kampanii, która miaÅ‚a miejsce w roku 2003, IKEA przekazaÅ‚a ponad 35 milionów Euro.  Åšrodki te wsparÅ‚y 95 programów w 45 krajach na 3 kontynentach i zapewniÅ‚y 8 milionom dzieci dostÄ™p do edukacji na odpowiednim poziomie. W tym roku IKEA celuje w kwotÄ™ 12 milionów Euro.
„KupujÄ…c zabawkÄ™ pluszowÄ… dla dziecka które kochasz, jednoczeÅ›nie pomagasz innemu dziecku, którego być może nigdy nie spotkasz, zdobyć wyksztaÅ‚cenie. To okazja, by zaangażować 626 milionów ludzi odwiedzajÄ…cych sklepy IKEA na caÅ‚ym Å›wiecie, jednoczeÅ›nie zwiÄ™kszajÄ…c Å›wiadomość klientów i pracowników, w jaki sposób edukacja może odmienić życie dzieci”.
Prezes IKEA Foundation, Per Heggenes.

Więcej informacji na stronie www.ikea.com


IKEA Retail sp. z o.o. - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D