Ericsson: Wprowadza w Polsce usługę AdMarket

9-02-2011

AdMarket — nowa usÅ‚uga sprzedawana obecne przez join-venture Ericsson/Mobizzy — bÄ™dzie promować nowe modele biznesowe na rynku reklam i multimediów zakÅ‚adajÄ…ce utrzymanie operatorów telekomunikacyjnych w Å‚aÅ„cuchu tworzenia wartoÅ›ci.

„UmowÄ™ tÄ™ można Å›miaÅ‚o nazwać innowacjÄ… biznesowÄ… firmy Ericsson” — powiedziaÅ‚ Staffan Henriksson, prezes firmy Ericsson w Polsce. „Ericsson przenosi rozwiÄ…zania multimedialne poza tradycyjnych klientów z grona operatorów oraz uznanych partnerów telekomunikacyjnych. AdMarket bÄ™dzie brokerem reklam, który bÄ™dzie rozwijaÅ‚ usÅ‚ugÄ™ na bazie doÅ›wiadczeÅ„ wyniesionych z rynku reklam internetowych oraz w oparciu o rozlegÅ‚Ä… sieć partnerów ze Å›wiata mediów i reklamy”.

AdMarket daje markom i reklamodawcom zupeÅ‚nie nowe możliwoÅ›ci dotarcia do segmentów docelowych z wykorzystaniem kanaÅ‚u mobilnego. Reklamy mogÄ… przyjąć postać banerów, wiadomoÅ›ci, usÅ‚ug opartych na lokalizacji (LBS - Location Based Services) i wielu innych możliwoÅ›ci, które bÄ™dÄ… pojawiać siÄ™ w miarÄ™ rozwoju usÅ‚ugi. Dla wydawców treÅ›ci jest to nowa okazja do spieniężenia ich katalogów. Dla operatorów zaÅ› jest to niepowtarzalna szansa na wykorzystanie konkretnych zasobów przy wspóÅ‚pracy z brokerem.

„Uczestnicy rynku znajÄ… nas z szeroko zakrojonych dziaÅ‚aÅ„ na polu reklamy i komunikacji internetowej. Umowa z firmÄ… Ericsson jest dla nas nowym, eskcytujÄ…cym wyzwaniem. Znajomość technologii telekomunikacyjnych i doskonaÅ‚e produkty wnoszone przez firmÄ™ Ericsson doskonale siÄ™ uzupeÅ‚niajÄ… z naszymi umiejÄ™tnoÅ›ciami i doÅ›wiadczeniem na rynku reklam internetowych” — powiedziaÅ‚ Maciej Sobierajski, prezes firmy Mobizzy.

Ericsson poszerza swojÄ… bazÄ™ klientów poprzez zaoferowanie usÅ‚ug multimedialnych graczom na rynku multimediów i reklamy, w których rÄ™kach spoczywa klucz do rozwoju rynku reklam mobilnych.


Ericsson - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D