Deloitte Advisory: Webcast

13-04-2010

Termin: 27 kwiecień 2010 10:002010-04-27 10:00:00.0
 
Okres obecnej stabilizacji i wczesnego ożywienia gospodarczego stanowi dla detalistów paradoksalnie nie mniejsze wyzwanie aniżeli sam kryzys. Historycznie sieci detaliczne polegaÅ‚y w szczególnoÅ›ci na budowanych na podstawie przeszÅ‚oÅ›ci prognozach. Tymczasem dziÅ› sklepy stajÄ… przed klientem, którego wartoÅ›ci, priorytety i zachowania sÄ… zupeÅ‚nie inne niż w czasach przedkryzysowych.
Nie mniej istotna staje siÄ™ kwestia wartoÅ›ci dodanej: zarzÄ…dzanie nadwyżkami zapasów zgromadzonych podczas kryzysu prowadzić może do irracjonalnych decyzji cenowych, co z kolei może mieć negatywne reperkusje w merchandisingu. Dodatkowo, konieczne jest znalezienie równowagi pomiÄ™dzy kompleksowoÅ›ciÄ… asortymentu i jego wpÅ‚ywem na prognozowanie, sieć dostaw i stan zapasów a oczekiwaniami klientów.
 
Dlatego najbliższe miesiące warto wykorzystać w celu dokonania weryfikacji założeń stojących u podstaw polityki cenowej i asortymentowej, a także bliżej przyjrzeć możliwym działaniom intensyfikującym sprzedaż i ich podatkowym aspektom.
 
Strategie cenowe
ZarzÄ…dzanie asortymentem jako fundament efektywnych strategii cenowych:
• czy wiÄ™cej znaczy lepiej?
• jak optymalizować asortyment?
• jak powiÄ…zać zarzÄ…dzanie kategoriami z politykÄ… cenowÄ…?
Najlepsze praktyki zarzÄ…dzania cenami:
• wymiar strategiczny
• wymiar taktyczny
• wymiar organizacyjno-operacyjny
ZarzÄ…dzanie danymi oraz zaawansowana analityka jako kluczowy warunek efektywnej realizacji polityki cenowej i asortymentowej.

Podatkowe aspekty działań intensyfikujących sprzedaż
• Kupony rabatowe
• Programy lojalnoÅ›ciowe
• Rabaty przed i po transakcyjne
• Reprezentacja a reklama
• Szkolenia dla klientów
ProwadzÄ…cy
• Magdalena JoÅ„czak, Starszy Menedżer, Deloitte
• Huber CichoÅ„, Starszy Menedżer, Deloitte
 
 


Deloitte Advisory - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D