Aktualności
BALAJCZA Linguistic Services: Warsztaty online z BALAJCZA - „Jak współpracować z Brytyjczykami?”
2-11-2021Wtorek, 9 listopada 2021 r.
godz. 11:00-12:00
„Jak współpracować z Brytyjczykami?”
Mówi się, że świat to globalna wioska. Nikogo już nie dziwi, że uczymy się w szkołach, spotykamy w sklepie oraz pracujemy z osobami o różnych narodowościach. Zmiany w sferze komunikacji, przepływ siły roboczej oraz kapitału ułatwiają tą przemianę.
We współpracy z obcokrajowcami można dopatrzeć się wielu zalet. Wśród nich warto wymienić kreatywność, twórcze rozwiazywanie problemów oraz akceptację i tolerancję różnorodności.
Jednak współpraca międzynarodowa niesie ze sobą również pewne wyzwania. Do nich zaliczyć możemy nie tylko znajomość języka, ale również, a może przede wszystkim, różnice kulturowe.
Jeśli współpracujesz z Brytyjczykami i chcesz, aby Wasza współpraca dobrze się układała, a tym samym przyczyniła się do zwiększenia przewagi nad konkurencją, dołącz do naszego spotkania.
W trakcie spotkania dowiesz się:
- co Brytyjczyk ma na myśli, a co tak naprawdę mówi,
- w jaki sposób budować relacje z Brytyjczykami,
- w jaki sposób pisać e-maile aby były one dobrze odebrane przez Brytyjczyków,
- czy small talk jest potrzebny,
- jak Brytyjczycy dają feedback,
- jak rozmawiać z Brytyjskim szefem.
Magdalena Żymełka – trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR, a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.
Posiada 13 lat doświadczenia w projektowaniu, wdrożeniu i ewaluacji globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów e learningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowej organizacji.
Wraz z zespołem projektowała i realizowała programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA).
Swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia z tematów takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.
Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446
BALAJCZA Linguistic Services - więcej aktualności i informacji