Aktualności
Radisson Collection Hotel, Warsaw: Radisson Hotel Group we współpracy z firmą SGS ogłasza Protokół Bezpieczeństwa, czyli Globalne Zobowiązanie w zakresie Czystości i Higieny
11-05-2020Radisson Hotel Group ogÅ‚asza ProtokóÅ‚ BezpieczeÅ„stwa stanowiÄ…cy nowe, dogÅ‚Ä™bne podejÅ›cie do procedur zwiÄ…zanych z zasadami czystoÅ›ci i dezynfekcji. Naszym Partnerem na poziomie globalnym jest firma SGS - Å›wiatowy leader w zakresie inspekcji, weryfikacji oraz certyfikacji.
Jednym z gÅ‚ównych i nadrzÄ™dnych celów Radisson Hotel Group jest nieustajÄ…ca dbalość o zdrowie i bezpieczeÅ„stwo naszych goÅ›ci, pracowników oraz partnerów biznesowych. Nasza firma przeprowadziÅ‚a dogÅ‚Ä™bnÄ… analizÄ™ wszystkich już istniejÄ…cych zasad w zakresie zdrowia i bezpieczeÅ„stwa a nastÄ™pnie wraz z grupÄ… ekspertów dokonala dalszych zmian i ulepszeÅ„.Te poglebione zmiany w zakresie operacji , procedury zwiÄ…zane z troskÄ… o zdrowie i bezpieczeÅ„stwo zostaly przygotowane przez firme SGS a nastÄ™pnie zostanÄ… one dostosowane do wymogów i rekomendacji lokalnych , tak aby zapewnić naszym Gosciom absolutne bezpieczeÅ„stwo od momentu wmeldowanie do opuszczenia naszych obiektów hotelowych. ProtokóÅ‚ BezpieczeÅ„stwa grupy hotelowej Radisson jescze bardziej umocni nasze dziaÅ‚ania w zakresie już instniejÄ…cych rygorów sanitarnych, czystoÅ›ci oraz dezynfekcji we wszystkich naszych hotelach na caÅ‚ym Å›wiecie.
Zasady te miÄ™dzy innymi wskazujÄ… konieczność obecnoÅ›ci stacji sanitarnych do rak we wszystkich wejÅ›ciach do naszych obiektów. NakazujÄ… użycie Å›rodków ochrony osobistej, ekranów ochronnych. ZwiÄ™kszamy czÄ™stotliwość oraz jakość sprzÄ…tania i dezynfekcji , obowiÄ…zuje nakaz udokumentowania tych dziaÅ‚aÅ„. Zachowujemy dystans socjalny na obszarze caÅ‚ego hotelu wliczajÄ…c powierzchnie konferencyjne. Szkolimy w naszych lokalnych Centrach Kontroli Epidemiologicznej w zgodzie z zaleceniami Swiatowej Organizacji Zdrowia ( WHO). PoglÄ™biamy standardy zwiÄ…zane z bezpieczeÅ„stwem zywnoÅ›ci w drodzie kompleksowych szkolen dla naszych pracownikow. Nowe zasady dotyczÄ…ce czystoÅ›ci i dezynfekcji zostaÅ‚y opracowane we wspóÅ‚pracy z firmÄ… Diversey – Å›wiatowym dostawcÄ… rozwiÄ…zan w tym zakresie Å‚Ä…czÄ…c najlepsze w swojej klasie rozwiÄ…zania w zakresie czystosci i higieny ze wzmocnionymi wymaganiami i opatentowanÄ… technologiÄ… przeznaczonÄ… dla ochrony zdrowia.
Radisson Hotel Group wprowadza oficjalnÄ… etykietÄ™ czystoÅ›ci i dezynfekcji potwierdzonÄ… przez SGS w celu zapewnienia najwyższych standardów czystoÅ›ci, higieny i bezpieczeÅ„stwa. W ramach tego programu poszczególne hotele mogÄ… otrzymać etykietÄ™ zatwierdzenia po zakoÅ„czeniu kompleksowego audytu lokalnego, w tym testów na miejscu z wykorzystaniem najnowszych roup . W Radisson Hotel Group dokÅ‚adamy wszelkich staraÅ„, aby zapewnić czyste i bezpieczne Å›rodowisko dla naszych goÅ›ci i pracowników.
„Åšwiat zostaÅ‚ zasadniczo zmieniony przez COVID-19, dlatego kluczem jest ochrona wszystkich, którzy pracujÄ…, nocujÄ… i wspóÅ‚pracujÄ… z nami, gdy ponownie otwieramy drzwi do nowej ery podróży. Aby to zrobić, dokÅ‚adnie zbadaliÅ›my wszystkie obszary w hotelu i jesteÅ›my dumni, że wspóÅ‚pracujemy z SGS w celu stworzenia naszego programu Radisson Hotels Safety Protocol.” mowi Federico J. González, CEO, Radisson Hospitality AB i PrzewodniczÄ…cy Globalnego Komitet SterujÄ…cego Radisson Hotel Group.
Frankie Ng, Dyrektor Generalny firmy SGS, dodaje: „WiodÄ…ca rola SGS w sektorze podróży i hotelarstwa umożliwiÅ‚o naszym ekspertom ds. bezpieczeÅ„stwa i higieny pracy opracowanie kompleksowego i prostego protokoÅ‚u sprawdzajÄ…cego procedury zarzÄ…dzania i status dezynfekcji hoteli. Naszym celem jest zapewnienie przestrzegania najwyższych standardów higieny, aby chronić goÅ›ci, a także czÅ‚onków zespoÅ‚u Radisson Hotel Group.”
Radisson Hotel Group wkrótce ogÅ‚osi rozszerzenie swoich dziaÅ‚aÅ„, które obejmuje 20 kroków i dodatkowy protokóÅ‚ 10 kroków dla segmentu spotkaÅ„ i konferencji. Firma spodziewa siÄ™ uzupeÅ‚nić wszystkie niezbÄ™dne szczegóÅ‚y operacyjne tego programu w ciÄ…gu najbliższych kilku tygodni.
Rozważane zasady obejmują:
- ZwiÄ™kszona czÄ™stotliwość czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach hotelu, zwracajÄ…c szczególnÄ… uwagÄ™ na przedmioty czesto dotykane
- Stacje z alkoholowym środkiem do dezynfekcji rąk i rękawiczkami przy wejściu od frontu oraz w miejscach publicznych hotelu
- Dezynfekcje wszystkich kluczy do pokoju przed i w trakcie procesu zameldowania
- Zastosowanie procedury Express check-out w celu zminimalizowania kontaktów
- Promowanie metody platnosci bezgotowkowych
- Dedykowane zawieszki na drzwiach zawierające informacje o procedurach czyszczenia i dezynfekcji w każdym pomieszczeniu
- Kompleksowe programy szkoleniowe w zakresie higieny i zapobiegania dla czÅ‚onków zespoÅ‚u
- Wyposażenie czÅ‚onków zespoÅ‚u w personalny sprzet ochronny taki jak maski i rÄ™kawiczki
Aby regularnie aktualizować ProtokóÅ‚ BezpieczeÅ„stwa hoteli Radisson , odwiedź:
https://www.radissonhotels.com/en-us/social-responsibility/health-safety
Kontakt dla Prasy:
Lucie Cardona, Radisson Hotel Group, EMEA
lucie.cardona@radissonhotels.com
Laura Langemo, Radisson Hotel Group, Americas
laura.langemo@radissonhotels.com
Eunice Tan, Radisson Hotel Group, APAC
eunice.tan@radissonhotels.com
O RADISSON HOTEL GROUP
Radisson Hotel Group to jedna z najwiÄ™kszych na Å›wiecie grup hotelowych z siedmioma charakterystycznymi markami hotelowymi oraz ponad 1400 hotelami dziaÅ‚ajÄ…cymi lub bÄ™dÄ…cymi w trakcie otwarcia w 120 krajach. Filozofia obslugi Klientów koncentruje sie wokóÅ‚ zasady - Every Moment Matters, czyli Liczy siÄ™ każda chwila.
Oferta Grupy Hotelowej ej Radisson obejmuje marki : Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson oraz Country Inn & Suites by Radisson, połączone pod jedną marką handlową Radisson Hotels.
Radisson Rewards to nasz globalny program lojalnoÅ›ciowy, który oferuje unikalne i spersonalizowane sposoby na tworzenie niezapomnianych chwil, tak ważnych dla naszych goÅ›ci. Radisson Rewards oferuje wyjÄ…tkowe korzyÅ›ci lojalnoÅ›ciowe dla naszych goÅ›ci, planistów spotkaÅ„, biur podróży i partnerów biznesowych.
Radisson Meetings umieszcza swoich gości i ich potrzeby w centrum uwagi i traktuje każde spotkanie lub wydarzenie jako coś więcej niż tylko datę w kalendarzu. Radisson Meetings opiera się na trzech silnych zobowiązaniach serwisowych: osobiste podejscie , profesjonalnym i tworzenie niezapomnianych doznań , przy jednoczesnym podejściu do obsługi Yes I Can! Tak oczywiscie!. Nasze spotkania są w 100% neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla.
W Radisson Hotel Group oraz w hotelach licencjonowanych zatrudniamy ponad 100 000 pracowników,
Wiecej informacji na stronie: https://www.radissonhotels.com/corporate
Znajdziesz nas:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radisson-hotel-group/
Instagram: https://www.instagram.com/radissonhotels/
Twitter: https://twitter.com/radissonhotels
Facebook: https://www.facebook.com/radissonhotels
YouTube: https://www.youtube.com/radissonhotelgroup
Radisson Collection Hotel, Warsaw - więcej aktualności i informacji