Ericsson: Ułatwia użytkownikom zarządzanie własnym abonamentem

13-08-2014

Aktywacja szybszego poÅ‚Ä…czenia internetowego tylko na czas meczu piÅ‚karskiego, zakup dodatkowych pakietów danych, informacje o stanie rachunku na żywo, analiza obecnego sposobu korzystania z usÅ‚ug i propozycja optymalizacji doboru planu taryfowego, a nawet możliwość zgÅ‚aszania problemów operatorom – to wszystko znajduje siÄ™ w nowej platformie oferowanej przez firmÄ™ Ericsson.

Multiscreen Self-Service, nowe rozwiÄ…zanie firmy Ericsson, umożliwia, na niespotykanym dotÄ…d poziomie, zarzÄ…dzanie supskrypcjami prepaid i postpaid przez użytkowników koÅ„cowych. RozwiÄ…zanie to uelastycznia obsÅ‚ugÄ™ wÅ‚asnych abonamentów przez klientów indywidualnych i firmy.

Multiscreen Self-Service firmy Ericsson to platforma samoobsÅ‚ugowa dostosowywana do oferty i identyfikacji wizualnej operatorów. DostÄ™p do niej możliwy jest poprzez dowolne urzÄ…dzenie – od telefonów typu feature phone, poprzez smartfony i tablety, aż po komputery PC (interfejs graficzny dopasowywany jest do możliwoÅ›ci wykorzystywanego przez abonenta urzÄ…dzenia koÅ„cowego).

Multiscreen Self-Service oddaje kontrolÄ™ nad abonamentem w rÄ™ce użytkowników. Klienci mogÄ… za jej pomocÄ… wybrać najatrakcyjniejsze dla siebie promocje z oferty operatora. Self-Service umożliwia zakup dodatkowych usÅ‚ug u operatorów, odnawianie, zmianÄ™ i rezygnacjÄ™ z pakietów.

W samej aplikacji mogÄ… również zgÅ‚aszać problemy techniczne, a w przypadku uzasadnionej reklamacji operator ma możliwość udzielenia klientowi rekompensaty – np. poprzez darmowÄ… aktywacjÄ™ pakietu danych na okreÅ›lony czas.

"Dla klientów, możliwość korzystania z portalu samoobsÅ‚ugowego, to przede wszystkim Å‚atwość w dostÄ™pie do nowych usÅ‚ug, kontrola nad wydatkami i personalizacja subskrypcji. Jest to bardzo istotne zarówno na rynkach usÅ‚ug prepaid, jaki i postpaid, gdzie wielu użytkowników niechÄ™tnie wypróbowuje nowe usÅ‚ugi w obawie przed astronomicznie wysokimi opÅ‚atami. Multiscreen Self-Service jest zintegrowany z mobilnym portfelem oraz umożliwia zarzÄ…dzanie subskrypcjami pracowników w firmie"
– powiedziaÅ‚ Marek Krysztofiec, dyrektor ds. rozwiÄ…zaÅ„ biznesowych z firmy Ericsson.

Dla operatorów, Self-Service to poprawa Customer Experience w kontakcie z markÄ…, odciążenie dziaÅ‚ów wsparcia i salonów sprzedaży oraz zwiÄ™kszenie sprzedaży poprzez uÅ‚atwienie klientom zakupów dodatkowych usÅ‚ug i pakietów. RozwiÄ…zanie firmy Ericsson daje możliwość natychmiastowego wprowadzania spersonalizowanych promocji na usÅ‚ugi i pakiety, ale również oferowania darmowych okresów próbnych.

Multicreen Self-Service zdobyÅ‚o nagrodÄ™ Global Telecoms Business Innovation Award za innowacjÄ™ w zakresie obsÅ‚ugi konsumentów. Ericsson zostaÅ‚ doceniony za skuteczne wdrożenie rozwiÄ…zania w spóÅ‚ce Ooredoo Tunisia, bÄ™dÄ…cej najwiÄ™kszym prywatnym operatorem telekomunikacyjnym w Tunezji.

Nagrody Global Telecoms Business Innovation Awards sÄ… przyznawane dla innowacyjnych projektów w Å›wiatowej branży telekomunikacyjnej wprowadzanych przez usÅ‚ugodawców i wspóÅ‚pracujÄ…cych z nimi dostawców technologii.
 
 www.ericsson.com/pl


Ericsson - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D