Netto: Najlepsi po raz trzeci

7-05-2014

Retailer of the Year, najważniejsza nagroda w branży FMCG, przyznawana przez dostawców sieci handlowych, po raz kolejny trafiÅ‚a do Netto.

Uroczyste wrÄ™czenie prestiżowych nagród "Retailer of the Year 2013. Wybrany przez Dostawców" odbyÅ‚o siÄ™ 19 marca w Warszawie, w pierwszym dniu dorocznego kongresu "Poland&CEE Retail Summit", w obecnoÅ›ci ponad 700 przedstawicieli polskiego handlu detalicznego - reprezentantów sieci, producentów i dostawców usÅ‚ug. Organizatorem zarówno konferencji, jak i samego konkursu jest Blue Business Media, miÄ™dzynarodowa firma, dziaÅ‚ajÄ…ca w sektorze informacji biznesowej, wspóÅ‚pracujÄ…ca z czoÅ‚owymi spóÅ‚kami i instytucjami w Polsce i Europie. W tym roku uwaga goÅ›ci i prelegentów kongresu skupiaÅ‚a siÄ™ szczególnie wokóÅ‚ zasad, które powinny przyÅ›wiecać rozwojowi handlu w najbliższych latach. Wymieniano wÅ›ród nich przede wszystkim elastyczność i szybkie reagowanie na zachodzÄ…ce na rynku zmiany, uważne obserwowanie potrzeb coraz bardziej wyedukowanych i wymagajÄ…cych konsumentów i dostosowywanie siÄ™ do nich, dalszy rozwój marek wÅ‚asnych, które budujÄ… lojalność, integracjÄ™ Å‚aÅ„cucha dostaw oraz konieczność poÅ‚ożenia nacisku na dalszy rozwój odrabiajÄ…cego straty handlu maÅ‚oformatowego, ponieważ jego zaniedbanie może odbić siÄ™ na caÅ‚ym biznesie. Dla wspóÅ‚czesnego konsumenta liczy siÄ™ bowiem możliwość zrobienia zakupów szybko i blisko domu. ReceptÄ… na wyzwania może być podejÅ›cie zaproponowane przez ElżbietÄ™ MÄ…czyÅ„skÄ…, Prezesa Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego: im bardziej bÄ™dzie przestrzegana zasada, że klient jest królem, tym wiÄ™ksza szansa na sukces w tym biznesie.

Tradycyjnie zakoÅ„czenie pierwszego dnia kongresu uÅ›wietniÅ‚a gala „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców”, która w tym roku odbyÅ‚a siÄ™ już po raz czwarty i jak zwykle przyniosÅ‚a wiele emocji. Nagrody przyznawane sÄ… najlepszym sieciom handlowym w 7 kategoriach na podstawie wyników badania przeprowadzonego przez firmÄ™ badawczÄ… Nielsen – w tym roku objęło ono już ponad 250 przedstawicieli producentów FMCG – i sÄ… jedynym w Polsce wyróżnieniem przyznawanym przez dostawców FMCG sieciom detalicznych oraz hurtowym, z którymi najlepiej im siÄ™ wspóÅ‚pracuje.

Ocenie ankietowanych podlegajÄ… takie kryteria, jak: warunki handlowe, wspóÅ‚praca w ramach Å‚aÅ„cucha dostaw, dziaÅ‚ania promocyjne sieci, wspólne opracowywanie strategii i akcji promocyjnych, innowacyjność, estetyka hal sprzedaży, terminowość realizacji zobowiÄ…zaÅ„, kontakt z reprezentantami sieci oraz wyglÄ…d materiaÅ‚ów marketingowych.

www.netto.pl


Netto - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D