DSV Group Poland: Klienci doceniają elastyczność

14-01-2014

DSV Road zakoÅ„czyÅ‚o w grudniu doroczne badanie satysfakcji, którego celem byÅ‚a identyfikacja mocnych stron usÅ‚ug firmy, oraz obszarów, które można jeszcze lepiej dostosować do potrzeb i oczekiwaÅ„ klientów.

Najsilniejsze strony DSV Road to w oczach respondentów bezszkodowość, czas realizacji zlecenia oraz dobry kontakt z pracowniami. W zakresie wspóÅ‚pracy klienci docenili przede wszystkim takie aspekty jak obsÅ‚uga klienta, jakość kontaktu, elastyczność i terminowość. RównoczeÅ›nie respondenci najczęściej swoje zadowolenie ze wspóÅ‚pracy z DSV Road oceniali na 8 punktów na skali 10-stopniowej.

Tegoroczne wyniki badania satysfakcji pokazaÅ‚y najmocniejsze strony DSV Road w bardzo dobrym Å›wietle. Cieszymy siÄ™, że klienci doceniajÄ… naszÄ… ciężkÄ… pracÄ™ i jednoczeÅ›nie jesteÅ›my im wdziÄ™czni za to, że pomagajÄ… nam identyfikować obszary, w których musimy pracować jeszcze ciężej, aby sprostać ich wymaganiom. PrzykÅ‚adowo w tym roku uzyskaliÅ›my nieco niższÄ… Å›redniÄ… ocen w zakresie przystosowania pojazdów do indywidualnych potrzeb klienta. Jest to dla nas jasny sygnaÅ‚ do wprowadzenia koniecznych zmian w ofercie, które odpowiedzÄ… na zmieniajÄ…ce siÄ™ potrzeby naszych Klientów. Ciekawie prezentuje siÄ™ ocena elastycznoÅ›ci naszego serwisu – zostaÅ‚a ona wskazana jako jedna z naszych najsilniejszych stron. JednoczeÅ›nie wyniki badania pokazujÄ…, że Klienci uzależniajÄ… od niej swojÄ… generalnÄ… ocenÄ™, a ich wymagania w tym zakresie stale rosnÄ…. MogÄ™ zapewnić zatem, że doÅ‚ożymy wszelkich staraÅ„, aby nadążyć za tym trendem w kolejnym roku – mówi Piotr W. Krawiecki, Prezes ZarzÄ…du DSV Road.

W zakresie kosztów serwisu najliczniejsza grupa respondentów (62%) uznaÅ‚a, że ceny usÅ‚ug Å›wiadczonych przez DSV Road odpowiadajÄ… cenom rynkowym, a trzy czwarte ankietowanych uznaÅ‚o, iż DSV Road Å›wiadczy usÅ‚ugi odpowiedniej jakoÅ›ci, przy odpowiedniej cenie.

Badanie zostaÅ‚o zrealizowane technikÄ… wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) przez Obserwatorium ZarzÄ…dzania na próbie 120 klientów, w tym 87 klientów staÅ‚ych oraz 33 klientów pierwszorocznych.

Grupa DSV jest globalnym dostawcÄ… usÅ‚ug transportowych i logistycznych. Posiada biura oraz oddziaÅ‚y w ponad 70 krajach, a dziÄ™ki rozbudowanej sieci partnerów, Å›wiadczy swoje usÅ‚ugi na caÅ‚ym Å›wiecie. Firma zatrudnia obecnie okoÅ‚o 22 tys. pracowników. Efektywne i kompleksowe rozwiÄ…zania pozwoliÅ‚y DSV osiÄ…gnąć w 2012 r. przychód na poziomie 6 mld euro.

Więcej informacji na stronie: www.dsv.com/pl


DSV Group Poland - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D