IKEA Retail sp. z o.o. : Ruszyła dziesiąta edycja kampanii IKEA „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”

15-11-2012

Każdego roku przed Świętami Bożego Narodzenia IKEA, realizując kampanię „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”, wspiera programy edukacyjne UNICEF i Save the Children dla dzieci w krajach rozwijających się.
IKEA w Polsce dodatkowo zachęca swoich klientów do przekazania zakupionych pluszaków dzieciom przebywającym pod opieką różnych lokalnych organizacji pozarządowych.

4 listopada rozpoczęła się kolejna, dziesiąta już edycja kampanii IKEA “1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”, która potrwa do 29 grudnia 2012 roku. Za każdą kupioną w tym czasie w sklepach firmy pluszową maskotkę lub książeczkę dla dzieci, IKEA Foundation przekaże 1 euro na programy edukacyjne prowadzone na całym świecie przez organizacje UNICEF i Save the Children. W ramach ubiegłorocznej edycji IKEA Foundation zebrała rekordową sumę 12,4 miliona euro, z czego 281 875 euro w Polsce. Polacy mogą dodatkowo wesprzeć dzieci pozostające pod opieką lokalnych organizacji, takich jak szpitale, rodziny zastępcze czy fundacje i towarzystwa wspierające dzieci oraz rodziny, wrzucając kupione pluszaki do specjalnych pojemników w sklepach.

IKEA Foundation współpracuje z organizacjami UNICEF i Save the Children od wielu lat. Od momentu inauguracji kampanii “1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji” w 2003 roku, IKEA Foundation zebrała już 47,5 miliona euro, pomagając 8 milionom dzieci z ponad 40 krajów na całym świecie w zdobyciu dobrego wykształcenia. Fundusze pozyskane w ramach tegorocznej edycji zostaną przekazane głównie na poprawę jakości nauczania ubogich dzieci z krajów rozwijających się.

www.ikea.pl


IKEA Retail sp. z o.o. - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D