PKO Bank Polski: Nowa odsłona serwisu

15-10-2012

Nordea Bank Polska wdraża nową wersję strony internetowej. Zmiana ma za zadanie usprawnienie nawigacji oraz ułatwienie Klientom kontaktu z bankiem i dostęp do poszukiwanych informacji.

Zmiany na stronie www.nordea.pl objęły caÅ‚kowitÄ… modernizacjÄ™ serwisu  - poczÄ…wszy od struktury informacji, sposobu prezentacji, poprzez ujednolicenie wizualizacji zgodnie z wytycznymi Grupy Nordea. WziÄ™to pod uwagÄ™ również dostosowanie serwisu do realiów rynku polskiego, wymogów banku oraz instytucji nadzoru bankowego w naszym kraju.

Oficjalne uruchomienie nowego layoutu zaplanowano na 25 października br.

GÅ‚ównym priorytetem byÅ‚o przebudowanie serwisu w taki sposób, który maksymalizujÄ…c pozytywne doÅ›wiadczenia użytkownika, uÅ‚atwiÅ‚by dotarcie do informacji o interesujÄ…cych go produktach. Postawiono na uproszczenie struktury oraz odpowiednie pogrupowanie informacji.Przygotowano proste i przejrzyste mega menu, z którego Å‚atwo przejść na strony opisujÄ…ce grupy produktów lub bezpoÅ›rednio do poszczególnych produktów. Na każdej podstronie opisujÄ…cej wybrany produkt, znajdujÄ… siÄ™ buttony kontaktowe, dziÄ™ki którym osoba zainteresowana może zostawić swój numer telefonu, a konsultant bankowy oddzwoni w ciÄ…gu 24h. Istnieje także możliwość kontaktu mailowego, w zależnoÅ›ci od preferencji użytkownika serwisu.

Niezależnie od buttonów kontaktowych, stworzono rozbudowanÄ… stopkÄ™. Na każdej podstronie znajduje siÄ™ link do strony kontaktowej oraz mapy oddziaÅ‚ów i bankomatów. Stopka zawiera najważniejsze informacje oraz dziaÅ‚y banku, takie jak biuro prasowe oraz informacje o banku i jego spóÅ‚kach.

ProjektujÄ…c nowÄ… architekturÄ™ treÅ›ci zadbano, by produkty byÅ‚y opisane w analogiczny sposób. UÅ‚atwia to czytanie treÅ›ci i szukanie potrzebnych informacji. Na stronach znalazÅ‚y siÄ™ także sekcje: „MateriaÅ‚y do pobrania” , z najważniejszymi dla danego produktu dokumentami oraz sekcja: „Może zainteresuje CiÄ™ także”, która zawiera linki do produktów potencjalnie interesujÄ…cych  dla odwiedzajÄ…cych danÄ… stronÄ™.
 
Na podstawie analiz rezultatów wyszukiwania na poprzedniej wersji serwisu, najczęściej poszukiwane narzÄ™dzia umieszczono w bardziej widocznych miejscach. Linki do nich zawarte zostaÅ‚y także w mega menu. Ciekawym uzupeÅ‚nieniem sÄ… też porady, które zostaÅ‚y oznaczone kolorem zielonym.

Wdrożenie zostaÅ‚o przygotowane przez Nordea Bank Polska we wspóÅ‚pracy z firmÄ… Blue Services z Sopotu.  Ze strony Banku projekt koordynowaÅ‚a Agnieszka Sikora – GÅ‚ówny Specjalista ds. Marketingu Interaktywnego z Departamentu Marketingu i Komunikacji, po stronie Dostawcy koordynacjÄ… projektu zajmowaÅ‚a siÄ™  Natalia Strzeżewska – Key Account Manager.

www.nordea.pl


PKO Bank Polski - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D