Konkurs Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010

Warszawa, 21-02-2011

Pragniemy PaÅ„stwa bardzo serdecznie zaprosić do udziaÅ‚u w jedynym na polskim rynku konkursie, Polish National Sales Awards 2010, kierowanym do wszystkich przedstawicieli sektora sprzedaży niezależnie od branży i wielkoÅ›ci firmy. 

MisjÄ… PNSA jest promowanie i wdrażanie etycznych i nowoczesnych standardów w sprzedaży, wspieranie i integrowanie Å›rodowiska sprzedażowego w Polsce oraz pokazywanie, że sprzedaż jest siÅ‚Ä… napÄ™dowÄ… caÅ‚ej gospodarki. W konkursie Polish National Sales Awards mogÄ… brać udziaÅ‚ zarówno przedstawiciele dziaÅ‚ów sprzedaży, menedżerowie, zespoÅ‚y sprzedażowe, jak i trenerzy zajmujÄ…cy siÄ™ tÄ… tematykÄ… w codziennej pracy zawodowej.

W tym roku uczestnicy będą rywalizować w 9 kategoriach:

1. Menedżer Sprzedaży Roku,
2. ZespóÅ‚ Sprzedaży Roku,
3. Trener Sprzedaży Roku,
4. Sprzedawca Roku,
5. Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży,
6. Sprzedawca Roku - Sprzedaż BezpoÅ›rednia,
7. Menedżer ds. obsÅ‚ugi klienta,
8. Menedżer branży MLM,
9. Lider samorzÄ…dowy (dotyczy struktur samorzÄ…dowych).

SzczegóÅ‚owe informacje i opisy wszystkich kategorii, znajdÄ… PaÅ„stwo na stronie www.pnsa.pl.

PNSA – DLACZEGO WARTO?

1. PNSA otrzymuje ogólnopolskie wsparcie mediowe min. TVN24, Radio PIN, GazetaPraca.pl, Poradnik Handlowca, THINKTANK, Money.pl oraz promuje uczestników konkursu PNSA na Å‚amach wydawnictw i stron internetowych swoich patronów.
2. Zaangażowanie w przedsiÄ™wziÄ™cie autorytetów min. honorowy patronat Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka, MarszaÅ‚ka Województwa Mazowieckiego Adama Struzika, Ambasadora Wielkiej Brytanii w Polsce Rica Todda.
3. NawiÄ…zywanie kontaktów biznesowych i możliwość wymiany doÅ›wiadczeÅ„ w zakresie sprzedaży w różnych branżach.
4. Możliwość prezentacji firmy na Gali PNSA dla 400 osób, odbywajÄ…cej siÄ™ w czerwcu, w hotelu Hilton, w Warszawie oraz w materiaÅ‚ach pokonkursowych w mediach.
5. Możliwość uczestnictwa w wydarzeniach towarzyszÄ…cych konkursowi PNSA (z zaangażowaniem mediów) m.in. debaty, targi, newsletter PNSA. 
6. Budowanie konkurencyjnoÅ›ci firmy poprzez kreowanie wizerunku organizacji kÅ‚adÄ…cej nacisk na najwyższe standardy w sprzedaży i dbaÅ‚ość o klienta.
7. Konkurs PNSA elementem systemu motywacyjnego dla pracowników dziaÅ‚ów sprzedaży. Zdrowa rywalizacja i jasne zasady wygranej w konkursie przekÅ‚adajÄ…ce siÄ™ na wyniki osiÄ…gane przez pracowników.

PNSA DLA SPRZEDAWCÓW

1. Rywalizacja – możliwość sprawdzenia swoich umiejÄ™tnoÅ›ci i prowadzonych dziaÅ‚aÅ„ na tle przedstawicieli różnych branż.
2. Uczestnicy konkursu majÄ… szansÄ™ czerpać wiedzÄ™ z doÅ›wiadczeÅ„ i wiedzy reprezentantów innych branż.
3. Motywacja - zgÅ‚oszenie udziaÅ‚u pracownika do zewnÄ™trznego konkursu jako docenienie jego dotychczasowych osiÄ…gnięć.
4. Wzór do naÅ›ladowania – laureaci i wyróżnieni wzorem zachowaÅ„ dla wspóÅ‚pracowników.
5. ZgÅ‚oszona osoba/zespóÅ‚ staje siÄ™ wizytówkÄ… firmy i reprezentuje jÄ… na forum firm z różnych branż.

 

Informacje o PNSA


 

Projekt i wykonanie i2D