Organy podatkowe stojÄ… na stanowisku, iż materiaÅ‚y reklamowe firm stanowić mogÄ… bÄ…dź to koszty podatkowe bÄ…dź koszy reprezentacji w zależnoÅ›ci od tego do jakiego krÄ™gu adresatów sÄ… skierowane (interpretacja indywidualna Izby Skarbowej w Warszawie, IPPB5/423-249/10-4/PS).
Wydatki na zakup materiaÅ‚ów reklamowych z logo firmy o niskiej wartoÅ›ci jednostkowej, które to przekazywane sÄ… klientom bÄ…dź potencjalnym klientom podczas ogólnodostÄ™pnych imprez stanowiÄ… koszt uzyskania przychodu. Natomiast, wydatki na zakup materiaÅ‚ów reklamowych, które sÄ… wrÄ™czane podczas indywidualnych spotkaÅ„ z klientami lub potencjalnymi klientami stanowiÄ… koszt reprezentacji a co za tym idzie nie stanowiÄ… kosztu uzyskania przychodu.
Kontakt: Małgorzata Lewandowska, mlw@pnplaw.pl
Aktualności
Materiał reklamowy - kosztem podatkowym lub kosztem reprezentacji
6-09-2010