San Markos - Republika Dobrej Marki została partnerem ogólnopolskiego programu „Wartości dla biznesu” i odpowiada za przygotowanie kampanii reklamowej, która ruszy 16 lutego br.
Kampania będzie obecna na terenie Warszawy i obejmie 100 nośników outdoorowych. Przygotowane przez San Markos plakaty mają za zadanie zasygnalizować ludziom biznesu, iż wartości powinny być nijako wpisane w „DNA firmy”. Celem kampanii jest także zachęcenie ich do wejścia na strony www.wartosci.pl. Na stronach tych znajdują się informacje na temat kampanii, materiały edukacyjne i krótki quiz popularyzujący ideę wykorzystania wartości.
„San Markos aktywnie uczestniczy we wszelkiego rodzaju inicjatywach mających na celu propagowanie wartości i etyki w biznesie, także w branży reklamowej. Dlatego też z pełnym przekonaniem przyjęliśmy zaproszenie do zostania partnerem tej akcji.” twierdzi Magdalena Czaja Prezes Agencji, która jest również członkiem Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi.
Celem programu jest popularyzacja wśród przedsiębiorców idei marketingu i zarządzania opartych na wartościach. Impulsem do działań były wyniki międzynarodowych badań sieci ECCO Network, według których koncepcja zarządzania przez wartości jest w Polsce prawie 4-krotnie mniej popularna niż
w pozostałych krajach Europy.
„Wartości dla biznesu” to wspólna inicjatywa kilku partnerów. Wśród nich jest Konfederacja Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, firma badawcza PBS DGA oraz On Board PR – opiekun merytoryczny akcji. Partnerem wspierającym „Wartości dla biznesu” jest też firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Patronami medialnymi przedsięwzięcia są „Gazeta Prawna”, Radio PIN 102FM, magazyn „Brief” i Mediarun.pl.