Kanał telewizyjny Wedding TV i Mmd Polska razem

19-03-2007

Wedding TV Ltd i Mmd, należąca do Huntsworth – miÄ™dzynarodowej grupy public relations notowanej na LondyÅ„skiej GieÅ‚dzie Papierów WartoÅ›ciowych, rozpoczęły wspóÅ‚pracÄ™ w zakresie obsÅ‚ugi PR. Obejmuje ona gÅ‚ównie dziaÅ‚ania media relations oraz promocjÄ™ programów emitowanych na antenie kanaÅ‚u.
Wedding TV to kanaÅ‚ poÅ›wiÄ™cony rozrywce i emocjom zwiÄ…zanym ze Å›lubem. DziÄ™ki Wedding TV widzowie majÄ… szansÄ™ zobaczyć jak organizowane sÄ… wesela w różnych zakÄ…tkach Å›wiata, usÅ‚yszeć porady ekspertów z dziedziny organizowania wesel oraz dowiedzieć siÄ™, gdzie pojechać na wymarzony miesiÄ…c miodowy.
„ZdecydowaliÅ›my siÄ™ na powierzenie agencji Mmd obsÅ‚ugi dziaÅ‚aÅ„ PR dla kanaÅ‚u Wedding TV ze wzglÄ™du na jej kreatywność, profesjonalizm i doÅ›wiadczenie w pracy z klientami z sektora telewizyjnego. JesteÅ›my pewni, że dziaÅ‚ania Mmd przyczyniÄ… siÄ™ do sukcesu kanaÅ‚u Wedding TV na polskim rynku” – powiedziaÅ‚ Robin Bayley, Dyrektor Marketingu Wedding TV.
Wedding TV jest piÄ…tÄ… markÄ… w portfolio klientów telewizyjnych Mmd Polska. Pozostali klienci to: Zonemedia (Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, Zone Romantica), Hallmark Channel, Travel Channel oraz Discovery Networks Europe (kanaÅ‚y: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Civilisation, Discovery Science, Discovery Travel & Living, Discovery Historia,  Discovery HD). W sumie Mmd obsÅ‚uguje 14 kanaÅ‚ów telewizyjnych na rynku polskim.

Projekt i wykonanie i2D