Polski wkład w światowe trendy projektowania logotypów

15-06-2007

Projekt logo autorstwa MichaÅ‚a Bergera – dyrektora kreatywnego  San Markos  Republiki Dobrej Marki - zostaÅ‚ opublikowany w Raporcie 2007 prestiżowego magazynu „Graphic Design USA”.

 „Graphic Design USA” jest miesiÄ™cznikiem skierowanym do Å›rodowisk profesjonalnie zajmujÄ…cych siÄ™ designem, w tym do agencji reklamowych i firm zajmujÄ…cych siÄ™ designem. W publikowanym co roku Raporcie, magazyn przedstawia Å›wiatowe trendy w projektowaniu logotypów. Ich selekcji dokonuje Bill Gardner - twórca  m.in. strony logolounge.com w caÅ‚oÅ›ci poÅ›wiÄ™conej tematyce logodesignu. SpoÅ›ród  tysiÄ™cy  propozycji z caÅ‚ego Å›wiata, wybierane jest 60 projektów najtrafniej wpisujÄ…cych siÄ™ w dany nurt. W tym roku, wÅ›ród prezentowanych prac designerów znalazÅ‚o siÄ™ także logo firmy WEBPUBLICA – zaprojektowane przez polskÄ… agencjÄ™.

MichaÅ‚ Berger jest autorem takich logotypów jak na przykÅ‚ad: Dom Książki, Benefia Towarzystwo UbezpieczeÅ„ na Å»ycie S.A., Residea (marka developerska Reiffeisen Evolution). Cztery z jego prac zostaÅ‚y także docenione przez Å›wiatowych ekspertów i wybrane do publikacji w prestiżowym wydawnictwie LogoLoung Book 4 (wydawnictwo Rockport Publisher).

 

Więcej informacji na www.sanmarkos.pl

 

Projekt i wykonanie i2D