San Markos dla Devi w 23 krajach

11-10-2007

Po raz pierwszy w historii firma DEVI powierzyła przygotowanie międzynarodowej kampanii polskiej agencji - San Markos - Republice Dobrej Marki. Agencja zdobyła budżet w wyniku przetargu.

GÅ‚ównym celem kampanii jest  przekonanie potencjalnych klientów, że koszty eksploatacyjne ogrzewania podÅ‚ogowego DEVI sÄ… niższe, niż siÄ™ powszechnie uważa. Ponadto, instalacja systemów Devi, dziÄ™ki wykorzystaniu specjalnych mat, jest wyjÄ…tkowo prosta. Celem podjÄ™tych dziaÅ‚aÅ„ jest również odÅ›wieżenie wizerunku marki. 

Zadaniem San Markos byÅ‚o opracowanie  odpowiedniego przekazu skierowanego do dwóch różnych grup docelowych – klientów i instalatorów. NajwiÄ™kszym wyzwaniem dla agencji byÅ‚o opracowanie linii kreatywnej atrakcyjnej w 23 mocno zróżnicowanych krajach w tym: Kanadzie, Chinach, Danii, W. Brytanii, Rosji, Afryce PoÅ‚udniowej czy też Nowej Zelandii. Przekaz musiaÅ‚być uniwersalny na tyle, aby uwzglÄ™dniać przekonania i przyzwyczajenia zarówno klienta z Australii jak i Estonii.
GÅ‚ównym narzÄ™dziem wykorzystywanym w kampanii jest prasa. Autorem zdjęć wykorzystanych do materiaÅ‚ów reklamowych  jest Robert SobociÅ„ski.

Obecnie trwają prace nad kolejną odsłoną międzynarodowej kampanii.

DEVI, firma należąca do Grupy Danfoss, jest jednym z najwiÄ™kszych producentów ogrzewania podÅ‚ogowego na Å›wiecie. Obecnie ma 35 proc. udziaÅ‚ów w rynku europejskim (w Polsce 30 procent)  i 24 proc. w rynku Å›wiatowym.

SAN MARKOS - REPUBLIKA DOBREJ MARKI w tym roku zajęła I miejsce w Polsce w SMILE CHECK - badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych i domów mediowych, organizowanym przez SAR i miesiÄ™cznik Press. Agencja należy do SAR i aktywnie dziaÅ‚a w Radzie Reklamy, w której Prezes agencji Magdalena Czaja peÅ‚ni funkcjÄ™ vice-przewodniczÄ…cej prezydium Komisji Etyki Reklamy.
W portfolio agencji znajdują się m.in.: AMS, Budimex Nieruchomości, OBI, Purmo, Bosch, STOEN SA, Telekomunikacja Polska.

W skÅ‚ad grupy San Markos (www.sanmarkos.pl) wchodzi również Loyal Garden, specjalizujÄ…cy siÄ™ w Marketingu LojalnoÅ›ciowym.

Więcej informacji udziela:

Tomek Dembiński
Tel. kom. 501 218 473

dembinski@sanmarkos.pl

Projekt i wykonanie i2D