Nokia wybrana najbardziej wartościową europejską marką!

4-10-2007

eurobrand 2007 jest pierwszym europejskim badaniem nad wartoÅ›ciÄ… marki. Ma ono na celu zwiÄ™kszenie Å›wiadomoÅ›ci wartoÅ›ci marki w dwóch perspektywach: zarzÄ…dzania i ekonomii.

Ranking jest zestawieniem 50 najbardziej wartościowych marek korporacyjnych i 25 marek podstawowych.
W tegorocznym rankingu przebadano ponad 3000 marek korporacyjnych i ich marek podstawowych w 24 krajach europejskich z 16 gaÅ‚Ä™zi przemysÅ‚u. W porównaniu z innymi miÄ™dzynarodowymi badaniami eurobrand2007 uwzglÄ™dnia nie tylko upublicznione marki, ale wszystkie, które majÄ… duże znaczenie.

W opublikowanych we wrzeÅ›niu wynikach badania liderem rankingu jest fiÅ„ska NOKIA, nastÄ™pnie LVMH - Francja, Unilever – Wielka Brytania, telefonia – Hiszpania, Vodafone- Wielka Brytania, Mercedes – Benz –Niemcy, Deutsche Telekom – Niemcy, BMW Niemcy, France Telecom- Francja i BEV – Belgia.

Inne skandynawskie marki, które znalazÅ‚y siÄ™ w rankingu to: Ericsson, Ikea, H&M, Carlsberg, TeliaSonera i Maersk.

Więcej informacji na: http://study.eurobrand.cc/

Projekt i wykonanie i2D