Savopak - fiński producent opakowań wchodzi do Polski

2-10-2008

Na polski rynek wchodzÄ… opakowania fiÅ„skiego producenta SAVOPAK. Obok opakowaÅ„ jednorazowych, oferowane bÄ™dÄ… również s-box systemy wielokrotnego użytku, oraz specjalistyczne opakowania, które mogÄ… być przygotowane wedÅ‚ug indywidualnego zamówienia. Dodatkowym atutem jest system ich dostaw Just In Time. Finowie majÄ… blisko 40 letnie doÅ›wiadczenie na rynku opakowaÅ„.

 Oferta, z którÄ… wchodzimy do Polski, zakÅ‚ada peÅ‚nÄ… wspóÅ‚pracÄ™ naszej firmy z kontrahentem przy rozwiÄ…zywaniu konkretnych problemów z przygotowaniem maszyn, urzÄ…dzeÅ„, czy też innych produktów do transportu – wyjaÅ›nia Daniel Brzeski, prezes zarzÄ…du spóÅ‚ki HDDPak, która reprezentuje fiÅ„skiego producenta w Polsce. - Nasze możliwoÅ›ci to zdecydowanie wiÄ™cej niż katalog z informacjÄ… - mamy tyle, a tyle wzorów opakowaÅ„ i spróbujmy coÅ› dopasować. ZresztÄ… jestem przekonany, że dziÅ› ważne jest indywidualne podejÅ›cie. Czas uniwersalnych recept mija – wyjaÅ›nia.
Oferta kierowana jest do firm, które chcÄ… zabezpieczyć dobrze Å‚adunek przed czynnikami zewnÄ™trznymi. Od chwili powstania w 1969 roku, Savopak specjalizuje siÄ™ w opakowaniach zwrotnych i tych wielokrotnego użytku, wykonanych ze sklejki. FiÅ„ska firma dostarcza opakowania miÄ™dzy innymi do znanych skandynawskich producentów z sektora przemysÅ‚u obronnego, czy motoryzacyjnego.
- DoÅ›wiadczenia w opracowywaniu i wytwarzaniu opakowaÅ„ powstaÅ‚o poprzez lata intensywnej wspóÅ‚pracy z przemysÅ‚em. Z jednej strony faktycznie, w Skandynawii cenione sÄ… proste rozwiÄ…zania – nie mniej jednak równoczeÅ›nie powinny być trwaÅ‚e i dostosowane do indywidualnych wymagaÅ„. Finowie specjalizujÄ… siÄ™ w realizacji trudnych zleceÅ„ – podkreÅ›la Daniel Brzeski.
Nabywcy usÅ‚ug opakowaniowych coraz częściej stawiajÄ… wymagania znacznie przekraczajÄ…ce klasyczne rozumienie opakowania i transportu. Owszem na rynku jest dostÄ™pna caÅ‚a masa powiedzmy umownie „skrzyÅ„”, ale generalnie rzecz ujmujÄ…c projektowane i oferowane sÄ… one z pewnych grupach wielkoÅ›ciowych.
- Jeżeli, jakieÅ› opakowanie okazuje siÄ™ za maÅ‚e, wtedy ewentualnie klientowi proponuje siÄ™ wiÄ™ksze z sugestiÄ…, że przecież można dopchać wypeÅ‚niaczem – mówi Daniel Brzeski. – Nasza filozofia jest zupeÅ‚nie inna. Chcemy pomóc rozwiÄ…zać problem i poza standartowymi opakowaniami, proponujemy rozwiÄ…zania Å›ciÅ›le dostosowane do indywidualnych potrzeb – zapewnia prezes.
Just In Time
System dostaw opakowaÅ„ i samych ich wybór pozwala na redukcjÄ™ ponoszonych z tego tytuÅ‚u kosztów. To oznacza oszczÄ™dnoÅ›ci, których dziÅ› szuka każde przedsiÄ™biorstwo. HddPak oferuje na polskim rynku, system dostaw Just In Time, czyli dokÅ‚adnie na czas. - ZarzÄ…dzanie w ten sposób procesem produkcyjno-magazynowym to szansa na kolejne redukcje kosztów – podkreÅ›la Tomasz Król ekspert i doradca z kancelarii doradców VERBIS wprowadzajÄ…cej w polskich firmach zasady KAIZEN, czyli ciÄ…gÅ‚ego doskonalenia.
W ocenie Centralnego OÅ›rodka Badawczo-Rozwojowego OpakowaÅ„ (COBRO) polski przemysÅ‚ opakowaniowy wytwarza rocznie ok. 4 mln ton opakowaÅ„ ze szkÅ‚a, papieru, kartonu, drewna, tworzyw sztucznych, metali, tekstyliów oraz opakowaÅ„ wielomateriaÅ‚owych. Konsumpcja opakowaÅ„ w Polsce na gÅ‚owÄ™ wynosi ok. 105 kg rocznie.

 

źródÅ‚o: www.easylogistyka.com

Projekt i wykonanie i2D