Konkurs Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku debiutuje w Polsce

19-02-2009

SPCC jest Partnerem pierwszej edycji Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku.

 

PNSA - Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsiÄ™wziÄ™ciem w kraju, którego zadaniem jest integracja spoÅ‚ecznoÅ›ci sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk.

Pierwsza polska edycja konkursu PNSA zostaÅ‚a przygotowana na bazie doÅ›wiadczeÅ„ najpopularniejszych konkursów dla profesjonalnych sprzedawców w Wielkiej Brytanii: The National Sales Awards (NSA) oraz The British Excellence in Sales & Marketing Awards (BESMA). MetodologiÄ™ PNSA opracowaÅ‚ zespóÅ‚ ekspertów z dziedziny sprzedaży, majÄ…cych wieloletnie doÅ›wiadczenie na polskim rynku przy ogromnym wsparciu dr Chahida Fourali, szefa Marketing & Sales Standards Setting Body, brytyjskiej organizacji rzÄ…dowej zajmujÄ…cej siÄ™ tworzeniem i popularyzowaniem standardów zawodowych oraz Dona Hales, zaÅ‚ożyciela NSA UK.

Na stronie internetowej www.pnsa.pl znajdują się materiały prezentujące metodologię konkursu oraz dokumenty zgłoszeniowe. Jury konkursu PNSA przyzna nagrody
w oÅ›miu kategoriach: ZespóÅ‚ Sprzedaży Roku, Trener Sprzedaży Roku, Debiut Roku w Sprzedaży, Menedżer ds. Sprzedaży Roku, Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Sprzedawca Roku, Lider Sprzedaży roku oraz Sprzedawca Roku – Sprzedaż BezpoÅ›rednia.

Uczestnikami konkursu mogÄ… być zarówno przedstawiciele dziaÅ‚ów sprzedaży, dyrektorzy sprzedaży, jak i caÅ‚e zespoÅ‚y sprzedażowe oraz trenerzy zajmujÄ…cy siÄ™ tÄ… tematykÄ… w codziennej pracy zawodowej. Konkurs jest otwarty dla przedstawicieli dziaÅ‚ów zwiÄ…zanych ze sprzedażą, niezależnie od branży, wielkoÅ›ci firmy i stażu
w danej firmie.

Misją konkursu Polish National Sales Awards jest tworzenie i rozpowszechnianie dobrych praktyk zawodowych oraz podniesienie prestiżu zawodu sprzedawcy
i kierownika sprzedaży. Przyznawanie nagród w Polsce pomoże firmom podnieść kompetencje do najwyższego poziomu, skÅ‚onić zespoÅ‚y do wydajniejszej pracy oraz dostosować siÄ™ do prężnego rozwoju gospodarczego w Polsce.

Firmy, których pracownicy zdobywajÄ… nagrody i cieszÄ… siÄ™ uznaniem, mogÄ… rozwijać swój profil i markÄ™, przez co stajÄ… siÄ™ bardziej kompetentne w oczach klienta - mówi dr Chahid Fourali, dyrektor brytyjskiej organizacji MSSSB.
GÅ‚ównymi pomysÅ‚odawcami konceptu polskiej edycji miÄ™dzynarodowego konkursu sÄ… Elżbieta PeÅ‚ka, wÅ‚aÅ›ciciel Agencji Reklamowej Elżbieta PeÅ‚ka Creative Services,
dr Chahid Fourali, szef MSSSB oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży "Brief".
Jest to unikalna inicjatywa na polskim rynku. Konkurs nagradza i jednoczeÅ›nie motywuje pracowników z sektora sprzedaży. Równolegle niezależne grono ekspertów z Rady Programowej oraz KapituÅ‚y konkursu pracuje nad rozpowszechnianiem dobrych praktyk zawodowych na naszym rynku - dodaje Elżbieta PeÅ‚ka.

 

      Partnerzy:

  • Brief
  • Brytyjsko-Polska Izba Handlowa,
  • Elżbieta PeÅ‚ka Creative Services,
  • MarszaÅ‚ek Województwa Mazowieckiego,
  • OS3 Multimedia,
  • PKPP Lewiatan,
  • Polsko-Niemiecka Izba PrzemysÅ‚owo-Handlowa,
  • SARE
  • Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza,
  • Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR,
  • The Marketing & Sales Standards Setting Body,
  • The Chartered Institute of Marketing,
  • Uniwersytet Warszawski WydziaÅ‚ ZarzÄ…dzania.

    Patroni mediowi:

  • Brief,
  • Brief.pl,
  • Forbes,
  • Harvard Business Review Polska,
  • Newsweek Polska,
  • Puls Biznesu,
  • Radio PiN,
  • Bankier.pl,
  • Mediarun.pl,
  • GazetaPraca.pl,
  • PracaWsprzedazy.pl.

Zapraszamy do wziÄ™cia udziaÅ‚u w konkursie PNSA – Profesjonalny Sprzedawca Roku 2008. Rejestracja on-line: www.pnsa.pl
  

Informacje prasowe:

16.03.2009

17.03.2009

Projekt i wykonanie i2D