Speed Business Meeting

Zapraszamy do udziału w największym spotkaniu networkingowym w formule Speed Business Mixer, organizowanym wspólnie przez 15 izb bilateralnych, w tym Skandynawsko-Polską Izbę Gospodarczą.
Speed Business Mixer to dynamiczne wydarzenie, które umożliwia szybkie i efektywne nawiązywanie kontaktów biznesowych. Spotkanie podzielone jest na trzy około 20-minutowe sesje, podczas których uczestnicy mają okazję zaprezentować swoją firmę, przedstawić ofertę, wymienić się wizytówkami oraz nawiązać nowe relacje i pozyskać potencjalnych partnerów biznesowych.
Każdy uczestnik, na podstawie wcześniej wypełnionego formularza zgłoszeniowego, zostaje przydzielony do odpowiednich branż, co zwiększa efektywność i trafność nawiązywanych kontaktów.
Agenda:
17.30 – 18.00 Rejestracja
18.00 – 19.30 Powitanie i Speed Business Mixer
19.30 – 21.00 Networking Business Drink
Regulamin spotkania:
- Z każdej firmy zainteresowanej spotkaniem może wziąć udział tylko jedna osoba. W drugiej części spotkania – Business Mixerze – może wziąć udział druga dodatkowa osoba z firmy.
- W dniu spotkania, po przybyciu każdy z uczestników otrzyma indywidualny harmonogram rozmów. Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z branży, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.
- Uczestnicy zostaną podzieleni na maks. 10-osobowe grupy. W każdej grupie dany uczestnik w ok. 2 minutowej wypowiedzi przedstawi się pozostałym członkom grupy. Po ok. 20 minutach i wymianie wizytówek z uczestnikami danej grupy każdy przejdzie do kolejnej grupy, zgodnie z przedstawionym na wstępie indywidualnym harmonogramem. Ilość grup, w których uczestnik będzie mógł przedstawić własną firmę uzależniona będzie od ilości zgłoszeń.
- Rozmówcy podzieleni zostaną na grupy utworzone na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego. Organizatorzy nie gwarantują jednakże spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu.
- Rozmowy będą prowadzone w języku polskim i/ lub angielskim.
- Koszt udziału w spotkaniu wynosi 300 zł netto dla firm członkowskich izb organizatorów.
- Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, od osób z firm zrzeszonych w SPCC, które potwierdzą swoją obecność, ale nie wezmą udziału i nie odwołają go do dnia 2.11.2025, zostanie wystawiona faktura na 300,00 zł netto za udział w spotkaniu, od osób z firm niezrzeszonych – 500 zł netto za udział w spotkaniu.
- Koszt udziału dla firm niezrzeszonych w SPCC wynosi 500,00 zł netto.
- Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego do dnia 2.11.2025.


