Dzięki doświadczeniu w pracy z międzynarodowymi klientami i projektami, 7N jest zaufanym partnerem dla firm poszukujących nowoczesnych i skalowalnych rozwiązań IT, które wspierają rozwój biznesu i cyfrową transformację.
1. Co spowodowało, że firma postanowiła rozpocząć działalność w Polsce?
Decyzja o rozpoczęciu działalności operacyjnej w Polsce została podjęta w 2005 roku.
Rynek IT już wtedy dynamicznie się rozwijał, a nasz kraj stawał się istotnym graczem jeśli chodzi o jakość pracy programistów.
W Kopenhadze, gdzie mieści się główna siedziba 7N dostrzeżono potencjał rozwojowy ze wsparciem ekspertów z naszego kraju. Jednocześnie jasne było, że filozofia firmy zakłada, że pracujemy tylko z doświadczonymi konsultantami i takich zaczęliśmy szukać właśnie w Polsce.
2. Skandynawskie wartości w Państwa firmie – jak są postrzegane i implementowane?
Skandynawskie wartości, które wyznajemy w naszej firmie to: servant mindset, szacunek i profesjonalizm. W 7N pomagamy nie tylko naszym klientom i konsultantom, ale także sobie nawzajem. Darzymy się szacunkiem i zawsze staramy się zrozumieć perspektywę drugiej osoby. Jednocześnie bliski jest nam profesjonalny rozwój dlatego chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi.
Nasze wartości są ważnym elementem budowania wewnętrznej kultury organizacyjnej i relacji z partnerami biznesowymi, jakimi są nasi klienci oraz konsultanci, ale również z pracownikami, którzy postrzegają firmę jako przyjazne miejsce pracy.
Jako firma staramy się aby wartości przenikały do naszych działań, projektów, bieżącej współpracy. Wciąż szukamy pomysłów na to jak angażować wszystkich w to aby razem wzmacniać dojrzałość kultury 7N.
3. Jak postrzegają Państwo przyszłość nie tylko firmy, ale także branży w której Państwo działają, na rynku polskim?
Polska rozwija się jako jeden z liderów w regionie w obszarze inwestycji sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Firmy, reagując na bardzo dynamiczne zmiany zapotrzebowania na IT, rezygnują z klasycznych modeli posiadania na rzecz modeli korzystania. Sprawne IT jest minimalną koniecznością. Sprawne i dynamiczne wykorzystanie możliwości, jakie daje IT, jest przewagą konkurencyjną. Dzięki chociażby rozwiązaniom chmurowym, firma może w trybie niemal natychmiastowym skalować dostęp do infrastruktury, zasobów a nawet funkcjonalności wykorzystywanych aplikacji. To przyszłość nowoczesnego IT.
W 7N tak planujemy rozwój organizacji aby nie tylko być na bieżąco z nowymi trendami ale by uczestniczyć w ich kształtowaniu, szczególnie, że pracujemy z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach.
4. Jakie korzyści czerpie firma z członkostwa w SPCC?
Cenimy sobie kontakty nawiązywane dzięki członkostwu w Skandynawsko-Polskiej Izbie Gospodarczej, która jest dla nas niezwykle cenną platformą wymiany doświadczeń z innymi członkami Izby. Będąc partnerem organizacji zrzeszającej skandynawską społeczność biznesową, zyskujemy możliwość udziału w licznych wydarzeniach i spotkaniach. To właśnie wtedy jest szansa na zainspirowanie się tym, jak inne firmy rozwijają swoją działalność w sposób zgodny ze skandynawskim modelem działania ale też uwzględniający uwarunkowania naszego polskiego rynku.